Retail Tour supermarkten & foodconcepten

Een inspirerende tweedaagse tour om de nieuwste supermarkttrends en foodconcepten te leren kennen. De focus zal vooral gericht zijn op verscategorieën, convenience producten en blurring.

We zullen vele interessante supermarkten bezoeken, van vele formules, en daarnaast onze lunches en avondeten nuttigen in locaties die heel goed passen bij het karakter van de tour.

Geheel verzorgd, inclusief vervoer, catering en overnachting in het centrum van Amsterdam.

Met presentaties over het food-retaillandschap en discussies met experts.

Ideaal om in korte tijd te ontdekken wat nieuw is, wat de nabije toekomst brengen zal en wat kansen zijn voor uw business.

Deze tour is ook tailormade mogelijk, afgestemd op uw branche, uw categorie(ën) en uw teamsamenstelling.

Voor wie bestemd?

  • Inkopers
  • Category Managers
  • Formule Managers
  • Account/Sales Managers
  • Trade Marketeers
  • New Business Managers
  • Channel Managers
  • Product/Brand Managers
  • Commercieel Managers

Waarom deelnemen?

  • Doe inspiratie op voor nieuwe product- en winkelconcepten
  • Ontdek de laatste trends en krijg inzicht in Nederlandse foodmarkt als trendsetter voor Vers
  • Leer assortiment, prijs, kwaliteit, promotie, presentatie van Vers-assortimenten beoordelen
  • Inhoudelijke discussies met winkelmanager en category manager van retailer
  • Leer van ‘best practices’
  • Netwerken
  • Fun!

Programma

  • Presentatie over het Nederlandse supermarktlandschap aan de hand van Nielsen-cijfers
  • Winkelbezoeken aan de volgende supermarktketens:
    • Albert Heijn (nieuwste format)
    • AH to go, gemaksformat
    • Lidl, hard discounter, grote winnaar van de laatste jaren (en waarom?)
    • Plus, zelfstandige winkels, nieuwste format staat model voor komende 10 jaar in Food retail
    • Marqt, voor duurzame dagelijkse boodschappen
    • Jumbo Foodmarkt, beleving en blurring
    • en enkele andere interessante winkels
  • Inhoudelijke discussies met winkelmanager en Category Manager van retailer
  • Lunches bij Instock en Jumbo Foodmarkt
  • Avondeten in Foodhallen Amsterdam
  • Overnachting en ontbijt in hotel in Amsterdamse grachtengordel

Investering

€ 1.295,- per persoon, all-inclusive, dus incl. lunches, avondeten, overnachting met ontbijt, vervoer, overzicht van de Nederlandse supermarktbranche, discussies met experts, exclusief 21% BTW.

€ 2.500,- voor 2 personen.

Datums

Deze tweedaagse Retail tour vindt plaats op de volgende dagen:

  • donderdag 12 en vrijdag 13 december 2019 (week 50)

Inschrijving is mogelijk tot uiterlijk dinsdag 3 december 2019.

Locaties

Supermarkten en Foodconcepten in de regio Amsterdam – Utrecht.

Start op Schiphol Airport plm. 10.00 uur. Einde op Schiphol Airport plm. 17.00 uur.

Overnachting in centrum Amsterdam.

Vervoer vindt plaats met personenbus en in de stad met openbaar vervoer.

Vanwege de internationale deelname zal de voertaal in het Engels zijn.