Een goede categorie-indeling helpt. En durf te kiezen!
Het klinkt logisch, ‘gemak voor de shopper’. Maar vaak is dit nog niet het geval. Wie staat er nooit voor een schap te wikken en te wegen welk product we het beste kunnen kopen? Producenten blijven vanuit eigen inzicht alles indelen op producttechnische eigenschappen die wij als shopper niet altijd kennen. Dit kan vaak beter. Lees meer
https://www.fmcgopleidingen.nl/wp-content/uploads/2020/09/20200822_143024300_iOS-scaled.jpg13352560Edwin Velshttps://www.fmcgopleidingen.nl/wp-content/uploads/2017/12/FMCG-OPLEIDINGEN-Breed-2018-xs.jpgEdwin Vels2020-09-10 16:09:052020-10-02 13:34:14Maak het de shopper makkelijk
De omzet in de supermarktbranche is in de afgelopen maanden grandioos. Topomzetten voor groente en fruit, wijn, afbakbrood, enz. Natuurlijk is de situatie rondom COVID-19 hiervan de oorzaak. Waardoor we met zijn allen meer thuis zijn en minder de horeca (kunnen) bezoeken.
Maar let op: wij zijn ervan overtuigd dat het onderliggende consumptie- en shoppergedrag blijvend veranderd is. Ook als we straks de pandemie weer achter de rug hebben en alle beperkingen zijn opgeheven. Lees meer
https://www.fmcgopleidingen.nl/wp-content/uploads/2020/09/4gs-Trends-X.jpg7201280Edwin Velshttps://www.fmcgopleidingen.nl/wp-content/uploads/2017/12/FMCG-OPLEIDINGEN-Breed-2018-xs.jpgEdwin Vels2020-09-02 11:22:062020-09-02 11:29:02Consumptie- en shoppergedrag blijvend veranderd!
Het is een bijzondere periode waarbij collega’s zo veel mogelijk thuis werken. Mogelijk heb je juist nú tijd om aandacht te geven aan hoe je je samenwerking met je handelspartners kan uitbreiden en verbeteren en groei van je business realiseert. Meld je dan nu aan met je team voor bijvoorbeeld de cursus Trade Marketing! Categorievisie, […]
Maak het de shopper makkelijk
Een goede categorie-indeling helpt. En durf te kiezen!
Het klinkt logisch, ‘gemak voor de shopper’. Maar vaak is dit nog niet het geval. Wie staat er nooit voor een schap te wikken en te wegen welk product we het beste kunnen kopen? Producenten blijven vanuit eigen inzicht alles indelen op producttechnische eigenschappen die wij als shopper niet altijd kennen. Dit kan vaak beter. Lees meer
Consumptie- en shoppergedrag blijvend veranderd!
De omzet in de supermarktbranche is in de afgelopen maanden grandioos. Topomzetten voor groente en fruit, wijn, afbakbrood, enz. Natuurlijk is de situatie rondom COVID-19 hiervan de oorzaak. Waardoor we met zijn allen meer thuis zijn en minder de horeca (kunnen) bezoeken.
Maar let op: wij zijn ervan overtuigd dat het onderliggende consumptie- en shoppergedrag blijvend veranderd is. Ook als we straks de pandemie weer achter de rug hebben en alle beperkingen zijn opgeheven. Lees meer
Virtual classroom In-company
Het is een bijzondere periode waarbij collega’s zo veel mogelijk thuis werken. Mogelijk heb je juist nú tijd om aandacht te geven aan hoe je je samenwerking met je handelspartners kan uitbreiden en verbeteren en groei van je business realiseert. Meld je dan nu aan met je team voor bijvoorbeeld de cursus Trade Marketing! Categorievisie, […]