Retail Tour supermarkten & foodconcepten

Een inspirerende tweedaagse tour om de nieuwste supermarkttrends en foodconcepten te leren kennen. De focus zal vooral gericht zijn op verscategorieën, convenience producten en blurring.

We zullen vele interessante supermarkten bezoeken, van vele formules, en daarnaast onze lunches en avondeten nuttigen in locaties die heel goed passen bij het karakter van de tour.

Geheel verzorgd, inclusief vervoer, catering en overnachting in het centrum van Amsterdam.

Met presentaties over het food-retaillandschap en discussies met experts.

Ideaal om in korte tijd te ontdekken wat nieuw is, wat de nabije toekomst brengen zal en wat kansen zijn voor uw business.

Deze tour is ook tailormade mogelijk, afgestemd op uw branche, uw categorie(ën) en uw teamsamenstelling.

  • Inkopers
  • Category Managers
  • Formule Managers
  • Account/Sales Managers
  • Trade Marketeers
  • New Business Managers
  • Channel Managers
  • Product/Brand Managers
  • Commercieel Managers
  • Doe inspiratie op voor nieuwe product- en winkelconcepten
  • Ontdek de laatste trends en krijg inzicht in Nederlandse foodmarkt als trendsetter voor Vers
  • Leer assortiment, prijs, kwaliteit, promotie, presentatie van Vers-assortimenten beoordelen
  • Inhoudelijke discussies met winkelmanager en category manager van retailer
  • Leer van ‘best practices’
  • Netwerken
  • Fun!
  • Presentatie over het Nederlandse supermarktlandschap aan de hand van NielsenIQ-cijfers
  • Winkelbezoeken aan de volgende supermarktketens:
    • Albert Heijn XL
    • AH to go, gemaksformat
    • Lidl,
    • Plus, zelfstandige winkels, nieuwste format staat model voor komende 10 jaar in Food retail
    • Marqt / Ekoplaza, voor duurzame dagelijkse boodschappen
    • Jumbo Foodmarkt, beleving en blurring
    • en enkele andere interessante winkels
  • Inhoudelijke discussies met winkelmanager en Category Manager van retailer
  • Lunches bij Jumbo Foodmarkt/BackWerk
  • Avondeten in Foodhallen Amsterdam
  • Overnachting en ontbijt in hotel in Amsterdamse grachtengordel

€ 1.295,- per persoon, all-inclusive, dus incl. lunches, avondeten, overnachting met ontbijt, vervoer, overzicht van de Nederlandse supermarktbranche, discussies met experts, exclusief 21% BTW.

€ 2.500,- voor 2 personen.

Deze tweedaagse Retail tour vindt plaats op de volgende dagen:

  • 12 en 13 december 2024

Supermarkten en Foodconcepten in de regio Amsterdam – Utrecht.

Start op Schiphol Airport plm. 10.00 uur. Einde op Schiphol Airport plm. 17.00 uur.

Overnachting in centrum Amsterdam.

Vervoer vindt plaats met personenbus en in de stad met openbaar vervoer.

Vanwege de internationale deelname zal de voertaal in het Engels zijn.