Speel in op de kansen in Zweden

Omdat we nu actief onze diensten aanbieden aan de Scandinavische markt hebben wij ter voorbereiding daarop Stockholm bezocht.

Zweden is een hoog ontwikkeld land in Europa. De Zweedse shopper is koopkrachtig en heeft duidelijk meer te besteden dan de gemiddelde Europeaan.

Het aanbod van non-food producten is zonder meer goed. Maar qua levensmiddelen-aanbod is er volgens ons nog een forse verbeterslag mogelijk. Met name in aardappelen, groenten en fruit, in kant-en-klaar maaltijden (zeker in de grote stad) en in mindere mate in zuivel. Dit biedt veel kansen voor leveranciers uit Nederland en België, waar deze markten veel verder ontwikkeld zijn en waar ook meer oplossingen voor de consument te vinden zijn.

De prijzen liggen erg hoog voor de kwaliteit die wordt aangeboden.

Medio november start onze eerste cursus in Helsingborg – Zweden. Indien u geïnteresseerd bent in ons programma voor 2019, neem dan contact met ons op.

Meer informatie ga naar WWW.FMCGEDUCATION.EU